Filistine atılan füzeler

İsrailli çocuklar'ın filistine atılan füzeler üzerine imzalarını atması, isimlerini yazması bu oyunun bir parçasıdır. Çocukların zihinlerini bu yaşta nasıl kontrol altına aldıklarının açık bir göstergesidir. İnternette detaylı bir araştırma yaptığınızda daha vahim tablolarla karşılaşacaksınız. Ben yıllardır bu konular üzerine kendimce araştırmalar yaptım ve bunu blog aracılığı ile insanlara duyurmak istedim. 

Ülkemizde satılan isail mallarına örnek olarak coca cola'yı verebiliriz. Bu içeceklerin üzerinde son zamanlarda müslümanların isimleri yazılmakta ve buna sempati uyandırılmaktadır. Bilinç altı telkinleri bu şekilde sizler farkında olmadan profesyonelce işlenmektedir. Buradaki mesaj ise, bunu beraber başarıyoruz anlamındadır...

Filistine atılan füzeler ve verilmek istenen mesaj

3 yorum:

  1. Zaten cola içmiyorum .. hiç bu açıdan düşünmemiştim !!! çok doğru bir tespit.

    YanıtlaSil
  2. Peki bu işi tasarlayan, bunu böyle yapmalıyız diyen tasarımcılar mı, ceo lar mı, kim karar veriyor?

    YanıtlaSil

Google hesabınız yoksa yorumlama biçimi olarak lütfen "ANONİM" şıkkını işaretleyin ve YAYINLA butonuna basın.